fredag 25 juli 2008

Room Service

Room Service skriven av Jill Shalvis.

En riktig erotisk berättelse. En morgon bad jag Thomas att gå till Kvantum för att köpa en bok åt mig. En sorts bok som man läser när man känner sig krasslig. Ont i halsen. Snuvig. Hostig. Ont i mage. En sådan bok som man kan läsa ut på en dag.
Visst sade Thomas och gick till affären.

När Thomas kom hem berättade han ungefär så här:
Jag stod vid kassan och kassörska tog fram boken för att läsa av EAN koden. Hon lyfte upp boken i luften och skrek tvärs över raden till någon annan kassörska som satt längre bort. "Den här boken har jag läst och den är bra!" Ropade hon. Thomas rodnade för hon ville inte att människorna på affären skulle tro att han läser en sådan bok.

I allafall läste jag ut boken snabbt. Ingen bok att rekommendera direkt men en bra bok att läsa när man känner sig lite sjuk och bara vill läsa om en kärlekhistoria. :)

Inga kommentarer: