söndag 31 augusti 2008

P.S I love you

P.S I love you regisserad av Richard LaGravenese (regisserade även Freedom Writers).
Hilary Swank, en underbar skådespelerska, spelade också i Freedom Writers. I denna film var även riktiga män med, som Gerard Butler, Jeffrey Dean Morgan och Harry Connick Jr. Alltså menar jag med riktiga män är att de ser ut som en man ska göra tycker jag.

Jag har inte läst boken än, men filmen är väldig sorglig. En äkta kärlekfilm. En änka som sörjer hennes makes död och får brev då och då från döda maken. Han känner henne för väl så han hjälper henne att bearbeta sorgen.

Jag vet en dag kommer jag att bli tvungen att låta Thomas gå vidare, jag vet det kommer att göra väldigt ont och det är ingenting jag vill förbereda mig för. Jag vet att jag kommer bli väldig förstörd och inombords mig kommer att dö tillsammans med honom. Jag är rädd att bli lämnad ensam, för jag skulle bli oerhört ensam om han lämnar mig för tidigt... Jag blev kär i honom när jag var 17 år. Idag är jag 31 år och jag kan inte tänka mig ett liv utan honom.

P.S Jag älskar dig!

1 kommentar:

DemonaJr sa...

jag har en kompis som också är klufobisk. han är snart singel o behöver stöd. han e också rädd för långa germanska män som heter Clauf. du kan nå honom på jocke1965@hotmail.com