torsdag 16 april 2009

Jaja..

... Jag vet det är olagligt att köra 180 km/h. Jag tror att de flesta har någon gång överskridit hastigheten av någon orsak. Skulle jag bli av med mitt körkort denna månad skulle jag bara börja skratta! Det skulle ha varit för otroligt för att vara sant!

Mitt förra inlägg syftar också på att jag önskar att April månad ska ta snabbt slut så att vi får hoppas på bättre tur till nästa månad. Den här månaden har varit mycket skrämmande och jag är rädd för det inte är slut än då månaden inte är slut än.

Jag försöker hålla skenet uppe men det är inte alltid så lätt.

3 kommentarer:

Malin sa...

Nä, nu blir man verkligen orolig. Är allt bra? April är snart slut, håll ut och var rädd om dig. Kram

Helena sa...

Fniss.. du är skön.. DU Brukar råkar ut för det mesta men du brukar oxå klara det galant.. Se!! nästa år skrattar du åt det.. Du brukar vara fenomenal på det. LER Jag minns dom gamla goda tiderna... Kram / din vän

whataniceday sa...

Håll du skenet uppe!