fredag 22 augusti 2008

Vad göra?

Tja, nu har jag det fullt upp. Undrar om jag hinner med allt under höst?

Tre hundar att ta hand om och tillfredställa deras behov. Små lydnadsträningar. Spårträningar ska börjas under höst. Försöka träffa paret Hagen oftare, åtminstone för att få träningsinspiration av dem...

En katt att kela med. Han behöver få träffa andra katter så får man ta med han till Lund för att hälsa på de andra katter...

Två hästar att hålla reda på. En som ska köras och ridas in. Börja med horsemanship, löshoppning och omskolning. Börja knyta kontakt med Klemmensen kanske. En annan för att söka efter en bättre lösning för henne och för allas bästa...

Heltidsarbete...

Distanskurs som jag ska fullfölja...

Härhemma ska renoveras och fixas till, men det är något som jag vill skynda långsamt. Det viktigast med hemmet är att jag ska trivas och det gör jag även om hallen är inte klar...

Det sociala livet begränsas men jag har vänner som jag trivs bra med. Jag mår mycket bra med de som jag har idag - ni vet vilka ni är (hoppas jag)...

Någon sa att det kommer bli en lång höst, jag hoppas det för då hinner jag med allt detta. :)

Kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas också att det blir en lång höst så att man hinner. :) Du får det fullt upp men det är ju inga tråkiga saker. ;)

Klokt att skynda långsamt med renoveringen. Jag ser framemot imorgon. Kram