måndag 22 september 2008

Hm, vilken familjevecka?

Förra vecka blev min syster attackerad av ett vildsvin. Hennes hund räddade henne.

Förra veckan blev min bror och hans fru beskjuten när de åkte buss en sen kväll, hem från en fest.

Förra veckan ramlade min brorsdotter ner på en glaciär och slog sig. Livslinan räddade henne.

Så trampade hästen Lucky på min fot två gånger, men jag är säker på att han gjorde det avsiktligt en gång. Men det sa jag inte till min mamma när hon berättade vad som hänt familjen...

Ta vara på all tid ni har tillsammans, man vet aldrig...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vännen! Det är kanon nyttigt att åka på olika kurser.. även dom man kanske inte tycker passar just in på en själv, det är bra att få veta lite vad andra tycker plus man lär sej andra saker. vet inte hur många olika jag varit på. en kurs åkte jag på och bara efter 5 minuter förstod jag att det här inte alls var min grej, är dom inte kloka i huvudet. Helt otroligt att man ens tänker så om hästar.. den gången lärde jag mej att det finns helt olika människor än mej själv så man lär sej något varje gång. ler ju mer man åker på kurser ju mera hittar man sin egen stil... Ha det gott KRAM