onsdag 8 september 2010

Hoppsan..

Under en längre tid har jag haft en bloggtorka, rättare sagt tangetsbord-torka. Alltså menar jag att jag läser det mesta från Internet och besöker diverse sidor som Facebook, några bloggar, forum och intressesidor och läst alla mina e-post. Men att knappa på ett t-bord hade liksom inte varit aktuellt för mig på grund av flera orsaker som jag ska inte skriva här.

Min hemsida är nere nu, Telia har lagt ner sin webbutrymme och så har vi sagt upp Telia kontot nu. De är inte kloka då man vill ha hemsideutrymme när man tecknar ett Internetabonnemang hos dem. Men kanske är efterfrågan på hemsidor inte så stort då de har väldigt litet utrymme jämfört med många andra webhotell. Dessutom att läsa Telias webmail är också begränsat. Det enda vi hade nytta av Telia var att ha ett telefonsnummer och Internet. Vi ringer nästan aldrig och när vi gör det så ringer vi över Internets lina. Så vi bestämde för att säga upp vårt telefonsnummer och det upphör till november.

Så ni som frågat efter vad som hänt med min hemsida vet nu orsaken till det :).
Å den andra sidan får jag blogga mer här på sidan som rör hundarna och uppfödning. Jag har bestämt mig för att lägga min hunduppfödning på hyllan ett tag framöver och helt fokusera mig på andra saker som tar mycket av min tid just nu och ett par år framöver. Jag vet inte om Pinky kommer att få en till kull eller om jag någonsin kommer att använda Mira i min uppfödning, fast jag hoppas det. Jag kommer att skriva över Mira till hennes fodervärd som för övrigt är en underbar hundmänniska.

Ha det så gott!!!

Inga kommentarer: