söndag 3 augusti 2008

Lite av varje

Häromdagen var vi på en promenad vid en strand utanför Ystad.


Pilar fick en fnatt och grävde och grävde. Hon fick nys på något, förmodligen en grävling då det var en stor håla. Tur att hon var kopplad för då skulle hon ha förvunnit in i hålan.



 




Vi körde till Drakamöllan för att besöka vår kära Hrönn. Det är fortfarande så vacker där, en av Skånes vackraste plats enligt mig. Naturen där är så otroligt och väldigt stort.




Till slut hittade vi äntligen flocken. Min kära Hrönn har blivit fin, kanske en aning mager men hon får äta upp sig efter sommarbetet.


Nu har jag hittat en boxplats i Sjöbo. Men jag och Anna kanske ska byta häst för tillfället. Hrönn får stå hos henne och jag får ta Odessa. För boxplatsen i Sjöbo har en del förmåner som jag vill gärna utnyttja men Hrönn är fortfarande för ung för att ridas in. Anna är så snäll som erbjuder Odessa till vidare. Hon har åldern inne för inridningen och inkörningen så det ska bli spännande...


 

Inga kommentarer: